Vind je het antwoord op je vraag niet terug in de veelgestelde vragen of op onze website? Heb je hulp nodig op het water? Kies hieronder waarover je wilt bellen of mailen. Voor vragen aan een specifiek reddingstation, kun je direct contact opnemen met het reddingstation.
Verkeer je in nood op het water of heb je een ernstig zieke of gewonde aan boord? Zo vraag je om hulp.
Heb je een vraag over je donatie, een adreswijziging of een opzegging, neem dan rechtstreeks contact op met 0255 548 484 of mail ons.
Voor algemene vragen over de KNRM kun je ons mailen of bel je tijdens kantooruren: 0255 548 454,
Postadres: KNRM, Postbus 434, 1970 AK IJmuiden
Bezoekadres: Haringkade 2, 1976 CP IJmuiden
Zoek voor contact (NIET voor KNRM alarmeringen) met een reddingstation de contactgegevens via de overzichtskaart.
Reddingstations zijn niet permanent bemand, stuur daarom bij voorkeur een e-mail,
Voor gerichte vragen aan de woordvoerders kun je tijdens kantooruren mailen of bellen. 0255 548 454 (kantoor)
Voor dringende vragen van pers en media zijn onze woordvoerders 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 06 20 57 29 79
Voor meer informatie over de Johanna Louisa, de vaartochten, asverstrooiing op zee, teambuilding en de aanwezigheid bij evenementen kan er contact worden opgenomen met de secretaris van de Johanna Louisa.
Voor dringende vragen van pers en media zijn onze woordvoerders 24/7 bereikbaar op
telefoonnummer 06 20 57 29 79. Deze piketfunctie wisselt wekelijks. Voor gerichte vragen aan de woordvoerders kunt u mailen of tijdens kantooruren bellen naar 0255 548 454.
Heb je een klacht of feedback waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dan horen we dat graag! We staan open voor jouw suggesties en zullen je eventuele klacht snel oppakken. Mail je klacht of feedback naar klachten@knrm.nl
Bekijk voor meer informatie onze klachtenprocedure.
Do you have a complaint or feedback which can help improve our services? We'd love to hear from you! We are open to your suggestions and will take any complaint seriously. Mail your complaint or feedback to klachten@knrm.nl
For more information, check out our complaints procedure.
Heb je een klacht of feedback waarmee we specifiek onze Radio medische dienstverlening kunnen verbeteren? Dan horen we dat graag! We staan open voor jouw suggesties en zullen je eventuele klacht snel oppakken. Mail je klacht of feedback naar klachten@knrm.nl
Bekijk voor meer informatie onze klachtenprocedure.
Heb je vragen over je donateurschap, vrijwilliger worden, KNRM alarmeringen of algemene zaken? Bekijk dan de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail hem dan naar info@knrm.nl.
Maandelijks houden we je op de hoogte van alle nieuwtjes, evenementen en bijzondere acties van de KNRM en onze reddingstations. Je kunt je op ieder moment weer afmelden.