Contact met
de KNRM
Zo kom je in contact met de KNRM
Vind je het antwoord op je vraag niet terug in de veelgestelde vragen of op onze website? Heb je hulp nodig op het water? Kies hieronder waarover je wilt bellen of mailen. Voor vragen aan een specifiek reddingstation, kun je direct contact opnemen met het reddingstation.
Onze perswoordvoerders
Voor dringende vragen van pers en media zijn onze woordvoerders 24/7 bereikbaar op telefoonnummer 0620 572 979. Deze piketfunctie wisselt wekelijks. Voor gerichte vragen aan de woordvoerders kunt u mailen of tijdens kantooruren bellen naar 0255 548 454.
Bezoek ook onze KNRM-perspagina voor extra informatie en KNRM-beeldmateriaal.
Kees Brinkman
Woordvoerder
Tevens contactpersoon voor corporate en externe communicatie
Lieneke de Kroon
Woordvoerder
Tevens contactpersoon voor reddingstations en interne communicatie
Marjolein Sturk
Woordvoerder
Tevens contactpersoon communicatie preventie & veiligheid
Edward Zwitser
Woordvoerder
Tevens fondsenwerver en beheerder van het zakelijk netwerk van de KNRM
Martijn Bustin
Woordvoerder
Tevens applicatiebeheerder
KNRM locaties
Je vindt onze reddingstations en reddingboten langs de Noordzeekust, in het Waddengebied en aan de ruime binnenwateren, zoals het IJsselmeer, Markermeer, Randmeren en het Zuid-Hollandse en Zeeuwse Deltagebied.
In de zomervakantieperiode zijn KNRM lifeguards actief op de Friese Waddeneilanden en het strand van Wassenaar.
KANTOOR EN WERKPLAATS
Vanuit IJmuiden wordt centraal ondersteuning geleverd door de operationele en technische dienst, de donateursservice, communicatie, fondsenwerving en administratie.
LOCATIES OPZOEKEN
Klik hier in de kaart op de locatiepunten voor meer informatie over onze KNRM reddingstations.
Feedback of klacht
Heb je een klacht of feedback waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dan horen we dat graag! We staan open voor jouw suggesties en zullen je eventuele klacht snel oppakken. Mail je klacht of feedback naar
Bekijk voor meer informatie onze klachtenprocedure.
Feedback or complaint
Do you have feedback or a complaint which can help improve our services? We'd love to hear from you! We are open to your suggestions and will take any complaint seriously. Mail your complaint or feedback to
For more information, check out our complaints procedure.
RMD feedback of klacht
Heb je een klacht of feedback waarmee we specifiek onze Radio medische dienstverlening kunnen verbeteren? Dan horen we dat graag! We staan open voor jouw suggesties en zullen je eventuele klacht snel oppakken. Mail je klacht of feedback naar
Bekijk voor meer informatie onze klachtenprocedure.