Verwijderen inactieve KNRM Helpt accounts

15 februari 2022

Heeft u een KNRM Helpt account en heeft u twee jaar niet ingelogd in de KNRM Helpt app of op www.knrmhelpt.nl? Dan ontvangt u binnenkort een e-mail dat uw account automatisch wordt verwijderd. Zo houden we onze database up-to-date en worden uw gegevens niet langer bewaard dan nodig is.

 

Wilt u uw KNRM Helpt account behouden?

U krijgt automatisch een e-mail met de mededeling dat uw account verwijderd gaat worden. Als u binnen 30 dagen na ontvangst van deze e-mail inlogt in de KNRM Helpt app of via www.knrmhelpt.nl blijft uw account actief. Ook uw gegevens en geregistreerde vaartochten blijven behouden.

Gaat u regelmatig het water op? Behoud dan uw account. Zo kunt u gebruik blijven maken van handige informatie om veilig het water op te gaan.

Met de KNRM Helpt app kunt u:

  • Uw reis voorbereiden met informatie uit de omgeving, weersinformatie en handige checklists voor aan boord.
  • Een vaarplan maken, inclusief de optie om thuisblijvers hiervan op de hoogte te stellen.
  • Een volgfunctie instellen om al uw vaartochten vast te leggen en te delen.
  • Een groepsactiviteit aanmaken wanneer u met meerdere vaartuigen elkaar wil volgen.
  • Wanneer u hulp nodig hebt, zowel voor spoed als niet-spoed, contact opnemen met de Kustwacht of het KNRM Helpt Assistentiecentrum. Al uw informatie, inclusief uw positie, is dan direct beschikbaar.

 

Wilt u geen gebruik meer maken van uw KNRM Helpt account?

Wanneer u niet inlogt zal uw account en alle gegevens automatisch 30 dagen na de eerste e-mail definitief worden verwijderd uit onze database. U ontvangt nogmaals een e-mail wanneer dat is gebeurd. Wilt u uw account eerder verwijderen, dan kunt u dit zelf doen via www.knrmhelpt.nl. Hiervoor gaat u naar ‘Gebruikersgegevens’ en kiest u vervolgens voor ‘Verwijder account’. Uw account wordt dan direct verwijderd.

Heeft u vragen of hulp nodig met uw account? Neem dan contact op met help@knrm.nl